Ponaddźwiękowy magazyn dla fanów w Europie

Specjalistyczny wydawca magazynów dla dzieci – Story House Egmont oraz SEGA Europe postanowili połączyć siły i stworzyć gazetkę dostępną w Wielkiej Brytanii, regionach GSA Stanów Zjednoczonych, krajach nordyckich oraz w Europie Środkowo-Wschodniej, czyli również w Polsce.

Jesteśmy zachwyceni możliwością wprowadzenia Sonica w naszym regionie. Sonic to wiecznie zielona (ciesząca się niesłabnącą popularnością) marka o szerokim zasięgu między innymi w grach. Jesteśmy pewni, że magazyn Sonic the Hedgehog będzie niemałym hitem wśród młodszych fanów na całym świecie i nie możemy doczekać się współpracy z firmą SEGA Europe nad pomyślną aktywacją sprzedaży na każdym rynku.

Laura Adnitt – Dyrektor ds. wydawniczych i zarządzania marką w Story House Egmont

Zespól ds. licencjonowania marki w firmie SEGA Europe jest zachwycony ciągłymi sukcesami franczyzy i jej ekspansją na nowe rodzaje produktów i kanały dystrybucji. Premiera takiego magazynu to ekscytujący kamień milowy dla marki. Jesteśmy niezwykle szczęśliwi, że możemy współpracować ze Story House Egmont, specjalizującym się ogromną wiedzą w zakresie publikowania wiodących na rynku magazynów.

Gemma Daniels – starszy menedżer ds. licencji w SEGA Europe

Jak widać, ten plan przynosi obu stronom wiele zachwytu. Zobaczmy więc jak na chwilę obecną wygląda ich dzieło, zaczynając od okładki.

Co ciekawe, na okładce pojawił się Shadow. Niby nic nadzwyczajnego, w końcu to jego rok, ale to bardzo miły szczegół. Prawdopodobnie w gazetce będzie o nim kilka słów. Poza tym w środku znajdzie się komiks i masa łamigłówek oraz gra planszowa, która będzie dla nas szansą do pokonania Doktora Eggmana. Tak jak w większości gazetek dla dzieci, dołączone będą gadżety. Wiemy na ten moment, że będzie ich 3, ale nie wiemy co to będzie konkretnie. Miejmy nadzieję, że jakaś potężna broń by zapanować nad Mobiusem… To znaczy ocalić Mobius przed złowieszczym naukowcem!

Okładka na pewno będzie różnić się w poszczególnych krajach ze względu na język, ale na razie ukazała się tylko taka wersja. W zasadzie nie ma nawet pewności, że jest to jej ostateczna wersja.

Gazetka ma być przeznaczona dla dzieci w wieku od 5 do 7 lat. Jesteśmy na nią chyba odrobinkę zbyt duzi, ale to nie żadna przeszkoda. Na pewno przyniesie spore zyski ze względu na różnorodność wiekową fandomu. Jej premiera będzie miała miejsce w październiku, konkretnej daty nie znamy.

Znamy za to datę wydarzenia Brand Licensing Europe, które odbędzie się w dniach 24-26 września w centrum wystawienniczo-konferencyjnym ExCeL w Londynie. Obie wspomniane firmy wezmą w nim udział. Jeśli ktoś z was przypadkiem będzie wtedy w Wielkiej Brytanii to koniecznie zajrzyjcie, być może spotkacie Sonica we własnej osobie.

Źródła: licensing.biz, sonicstadium.org, brandsuntapped.com

Podziel się z innymi!
Domyślny obrazek
River
If the world chooses to become my enemy, I will fight like I always have
Artykuły: 55